خدمات

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

  • تنوع تولیدات شرکت مهندسی سنگین کار صنعت بیش از 3000 دستگاه انواع خودروهای آتش نشانی شهری، پالایشگاهی، فرودگاهی و امداد و نجات و پراکندگی محل استقرار تولیدات در سرزمین پهناورمان ایران، قطعا دارای خدمات پشتیبانی مناسب و تیم قوی متشکل از کادر فنی در رشته های مختلف و تعمیرکاران مجرب در اسرع وقت با ابزار آلات تخصصی با قطعات یدکی اورجینال و سرمایه گذاری مناسب در این امر مهم می باشد که موجبات رضایتمندی روز افزون مصرف کنندگان و افتخار این شرکت گردیده که بیشتر سهم تولید خودروهای آتش نشانی و خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان گردیده است.

  • تعمیرات و خدمات پس از فروش برای انواع پمپ و PTO آتش نشانی داخلی و خارجی و یا ظرفیت های مختلف توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه کاری با حداقل 10 الی 15 سال سابقه کاری در این زمینه و همچنین همراه با امکانات و ابزار آلات مخصوص جهت باز کردن و تعمیر و تعویض قطعات و مونتاژ کردن پمپ PTO و کلیه تجهیزات اطفاء حریق و لوازم نجات انجام می گردد.

گارانتی:

  • تمامی تجهیزات ساخته شده توسط شرکت سنگین کار صنعت دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین پمپ های آتش نشانی ساخت این شرکت نیز دارای گواهی استاندارد ملی و همچنین دارای پنج سال گارانتی می باشد.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش شامل انجام تعمیرات و ارایه سرویس در محل شرکت های مصرف کننده و یا ارسال قطعات اصلی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

  • همچنین این شرکت دارای نمایندگان و کارگاه های تعمیرات جهت خدمات پس از فروش در استان های فارس و خوزستان که بیشترین بعد مسافت از کارخانه شرکت سنگین کار صنعت و همچنین تراکم سایت های پالایشگاهی و پتروشیمی ها را دارا می باشد.


جهت دریافت کاتالوگ جدید محصولات شرکت سنگین کار صنعت کلیک کنید